Verhuur

De gebouwen van Scouting Bennekom liggen aan de rand van de Veluwe in de bossen. De bossen zijn vrij toegankelijk en een ideaal speelterrein. Een gedeelte van de gebouwen wordt in de zomervakantie en doorgaans in de Hemelvaart- en Pinksterperiode verhuurd aan (alleen) scouting groepen. Verhuur vindt dus niet plaats aan scholen, verenigingen, e.d.

Weekendverhuur is alleen mogelijk voor scoutinggroepen uit de regio. Neem voor meer informatie contact met ons op.

Het “Kromschutte”-gedeelte, dat verhuurd wordt, heeft een oppervlakte van circa 280 m2 en is geschikt voor groepen tot 50 mensen. Bij het clubhuis ligt een prachtige kampvuurkuil. Het geheel biedt de sfeer die bij scouting past.

Informatie over de indeling van het gebouw en de omgeving waarin het ligt vindt je onder de kopjes gebouw en omgeving . Onder het kopje route vindt je de weg naar ons gebouw.

In het overzicht onder Verhuurkalender kun je zien welke weken nog vrij zijn voor de verhuur in de komende periode. Voor het huren van het gebouw gelden kampregels die op deze site zijn beschreven.

Als je interesse hebt dan kun je contact opnemen met onze beheerder Luuk Boelman. (email: verhuur@scoutingbennekom.nl, tel. 0318-416894) of via het formulier een reservering plaatsen.