Route & Adres

Je vindt ons gebouw op het volgende adres en coördinaat:

Selterskampweg 68

6721 AV Bennekom

175570 – 446900 (Rijksdriehoeksstelsel)

Vanaf de A 12 neem je met de auto de afslag Ede/ Wageningen, richting Bennekom. Vanuit Utrecht ga je bij de stoplichten linksaf (richting Bennekom). Vanuit Arnhem ga je bij de stoplichten linksaf (richting Bennekom) en bij de volgende stoplichten rechtdoor

Na 2 kilometer ga je bij de eerste stoplichten linksaf, de van Balverenweg op. (let op, flitspaal langs deze weg). Rijdt rechtdoor en ga bij de rotonde weer rechtdoor, de weg heet nu Vossenweg. Aan het einde van de Vossenweg ga je linksaf kom je bij de T-splitsing op de Selterskampweg. Je bent er bijna. Parkeer je auto ter hoogte van de eerstvolgende bospad links en loop hier het bos in. Je kunt het gebouw direct zien liggen.

Je kunt ook met de bus naar Bennekom vanuit Wageningen of Ede. Stap uit bij halte Vossenweg in Bennekom. Ga bij de rotonde de Vossenweg in en loop die helemaal uit. Bij de T-kruising linksaf de Selterskampweg in. Ga links het eerste of tweede bospad op en je komt vanzelf bij het clubhuis.

Er is ook een alternatieve route door het bos. Hiervoor stap je een halte eerder uit t.w. Hoekelemse Brinkweg. Loop onder het viaduct door richting Ede en sla rechts het pad naar de Kaasboerderij in. Ga rechtdoor tussen de winkel en de andere gebouwen door. Loop over het zandpad door tot aan deT-kruising. Ga rechtsaf richting snelweg en volg het pad tot aan het tunneltje. Loop onder de A 12 door. Ga rechtsaf de Oost Breukelderweg op en daarna linksaf het fietspad op naar de Selterskampweg. Als je links een pad ziet dan loop je daarin en zo kom bij ons clubhuis.

Als je met de trein naar station Ede/Wageningen komt kun je met de bus (zie bovenstaand) of te voet (ongeveer 30 min. lopen) naar het clubhuis. Ga je te voet dan loop je richting Bennekom tot aan de rotonde. Ga daar linksaf de Horalaan in en loop over het fietspad tot aan het witte hek (rechts) van Geldersch Landschap. Daar loop je de laan van Landgoed Hoekelem op. Deze helemaal volgen tot aan het tunneltje onder de snelweg A 12 door. Ga rechtsaf de Oost Breukelderweg op en daarna linksaf het fietspad op naar de Selterskampweg. Als je links een pad ziet dan loop je daarin en zo kom bij ons clubhuis.