2016-2017

Dit jaar bestaat het Zoeka Vendel uit 15 padvindsters. Het leidingteam bestaat uit Anne, Daphne, Juliette, Koen en Marjolein.

Overvliegen 2016

Dit jaar zijn Daphne, Ashley, Suzan, Marieke, Lianne, Lisa en Anne overgevlogen naar de RSA. Wij hebben Ilana, Marin, Anka, Linn en Jasmijn van de Shanti’s gekregen.

Foto’s vind je hier.

Waterraketten maken

Waterraketten maken is altijd leuk! Deze keer hebben we de flessen eerst goed versierd en verstevigd voor de vlucht. Daarna kon het vliegen beginnen!

Foto’s en filmpjes vind je hier.

Kaderavond 1

Lekker pannenkoeken eten en teamworkspelletjes doen met alleen het kader! Foto’s vind je hier!

Levend tafelvoetbal

Vandaag hebben we gepionierd en vervolgens levend tafelvoetbal gespeeld. Foto’s en filmpjes vind je hier.

American Drive-In

Vandaag hadden we een speciale opkomst. De opkomst was niet alleen veel langer, maar ook met vriendinnetjes. Het thema van de opkomst was Amerika. We hebben hamburgers gebakken, popcorn gemaakt, auto’s geknutseld en vervolgens in onze eigen drive-in bioscoop een film gekeken.

Foto’s en filmpjes vind je hier.

Herfstkamp

Dit jaar was het herfstkamp helaas geen regiokamp, maar hebben we zelf een leuk weekend in Bennekom gehad. Het thema van dit weekend was ‘Spoken in het Bennekomse bos’. Elk jaar zwerft er een spook door het Bennekomse bos, maar gelukkig hebben wij dit jaar het spook verslagen en kunnen we nu weer veilig het bos in.

Foto’s van dit weekend vind je hier!

Natuurwerkdag

Met natuurwerkdag zijn we gaan klussen in het Arboretum in Wageningen. Takken sjouwen, snoeien, zagen en nog veel meer! Foto’s vind je hier.

Blaadjes harken

Vandaag (3 december) hebben we blaadjes opgeruimd als zomerkampactie. Het waren veel blaadjes, er kwam vrijwel geen einde aan, maar het was voor het goede doel!

Foto’s vind je hier!

Opkomst met je ronde

Vandaag (10 december) heeft elke ronde zelf een opkomst in elkaar geknutseld. Spelletjes spelen, minipionieren, bonbons maken en nog veel meer!

Een paar foto’s van deze opkomst vind je hier!

ORW 2017

De onderlinge rondewedstrijden zijn weer voorbij. Dit jaar hebben de Dravida’s de wedstrijden gewonnen.

Foto’s van de wedstrijden vind je hier.

Ruilopkomst

Zaterdag 29 april hebben we een dagje geruild. Alle padvindsters gingen naar het shantilokaal, alle shanties gingen naar het padvindsterslokaal, maar de leiding bleef gewoon op de juiste plek.

De foto’s van deze opkomst vind je hier.