Omgeving & Recreatie

Omgeven door bos ligt het clubhuis ca. 100 m van de weg in een rustige villawijk. Via een looppad en een berijdbaar bospad (voor laden en lossen) is het terrein verbonden met de weg. Het bos leent zich uitstekend voor o.a. spel en speurtochten.

Tussen de gebouwen is een open terrein voor allerlei activiteiten. Ook ligt er een fraaie kampvuurkuil met ruim voldoende zitplaatsen en een “podium”. Hout mag gesprokkeld worden in het bos. Bij de gebouwen en kuil is een prachtig overzichtelijk beukenbos waarin kinderen alle ruimte hebben om zich veilig te vermaken.

Vlakbij het clubhuis is het Landgoed Hoekelum van Geldersch Landschap met zijn kasteeltje, kaasboerderij, beek en gevarieerd bos met groot hoogteverschil. Het landgoed is te bereiken via een tunneltje onder de A-12 door en is zeker de moeite waard daar voor de kinderen een activiteit te organiseren.

In het dorp zijn 3 supermarkten ( Lidl, AH, Plus ) en veel andere winkels. Het centrum van Bennekom ligt op ca. 1,5 km van het clubhuis.

In de directe omgeving van ons clubhuis zijn er volop bezienswaardigheden en recreatiemogelijkheden. Veelal zijn deze uitstekend lopend of per fiets te bereiken: