Nieuwsberichten 2019

Scouting Bennekom viert Burendag

Afgelopen zaterdag deed Scouting Bennekom mee aan de Burendag. Een door het Oranje Fonds gesponsorde activiteit die jaarlijks de 4de zaterdag in september plaatsvindt. Alle buren waren uitgenodigd om samen gezellig een kop koffie te drinken en bij te praten op ons terrein. Onder het motto beter een goede buur dan een verre vriend, waarbij samenkomen en goede onderlinge contacten toch de basis vormen voor een goede verhouding. Het maatschappelijke doel voor deze dag was het herstellen van het looppad die de wandelaars uit de buurt iedere dag gebruiken als toegangsweg tot het bos. Dit werkt op een natuurlijke manier bewerkstelligd door het aanbrengen van een laag compost. De afwatering van het pad werd ook hersteld. Naast een spatje regen was het een dag met veel koffie en plezier, hard werken maar vooral ook goed toeven in het bos.