Welpen uniform

Beste Welp en ouders/verzorgers,

Elke opkomst verwachten we dat alle Welpen in compleet uniform bij de opkomst verschijnen. Dit houdt in: een groene blouse met de insignes op de juiste plaats, een blauwe broek, das, dasring, pet met de wolvenkopinsigne en een zakboekje.

Als een Welp niet in compleet uniform verschijnt (als hij bijvoorbeeld geen das of pet mee heeft) dan moet hij bij het openen en sluiten een stap naar achteren doen.

Wanneer de Welp nog geen sterren heeft behaald hoort er in de punten van de das een knoopje te zitten. Deze knoopjes beelden de blinde ogen van een pasgeboren Welp uit. Wanneer een ster wordt behaald gaat er een oog open en mag er een knoop uit een punt van de das gehaald worden.

Ook kunt u ervoor kiezen om een Scouting Bennekom groepstrui te kopen. Truien worden een aantal keer per jaar tijdens een verkoopmoment aangeboden. Wij zullen u inlichten als er zo’n moment is. Mocht u tussendoor een trui willen kopen dan kunt u bij ons verschillende maten passen en daarna bestellen via groepsbegeleider@scoutingbennekom.nl.

Een paar tips om minder kwijt te raken: